Vanliga frågor & Svar

Nedan hittar du svaren på de vanligaste frågorna om vår Väckarklocka Butik

Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

När beställningen har gjorts skickas den så snart som möjligt till ett av våra distributionscenter där varan skickas. Du kan få tillgång till en mer exakt spårning genom att följa den här länken: orderspårning

Vilka är leveranstiderna?

 

Betalningsmetod

Plazos de entrega

Gastos de envío

Operador

Standardleverans

1 till 4 veckor

Gratis

DHL | La Poste

Säker leverans – Förlust/stöld/brott

1 till 4 veckor

4,99 €

DHL | La Poste

Hur kan jag göra en beställning?

Välj helt enkelt dina varor från rullgardinsmenyn på produktsidan och klicka på knappen ”Lägg i varukorgen”, följ sedan stegen för att slutföra din beställning. Vi förbereder din beställning och skickar dig ett bekräftelsemail när paketet har skickats.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar Visa och Mastercard. Du kan också betala med Paypal.

Om du vill betala med Aurora, bankkort, Maestro och andra betalkort måste du göra betalningen via Paypal även om du inte har något konto.

För att göra detta väljer du helt enkelt ”Köp med Paypal” på sidan med kundvagnen. Du kan sedan välja ”Betala med kreditkort eller Visa-debetkort” på nästa sida. Därefter anger du ditt land (Frankrike), och i korttypen kan du välja ditt kort.

Jag gillar inte min vara, kan jag returnera den?

Returer accepteras så länge de inte överskrider 14 dagar från mottagandet av paketet. Alla returnerade produkter måste dock vara i perfekt skick och returfraktkostnaderna måste betalas av dig. Bevis på att postningen har levererats måste skickas via e-post som bevis på att den har levererats.

** Reklamartiklar kan inte returneras.

Beroende på varan och orsaken är återbetalning tillåten efter granskning.

Jag har ändrat mig om min artikel, vad ska jag göra?

Om du har ändrat dig i fråga om din beställning, skicka oss ett e-postmeddelande och ange vilken artikel du vill ändra så gör vi de nödvändiga åtgärderna. Observera att eventuella ändringar av din beställning måste göras inom 2 timmar efter det ursprungliga köpet.

Kan jag returnera varan och byta ut den?

Så länge den returnerade varan är i perfekt skick är det möjligt att byta ut den. Skicka bara ett mejl till oss så tar vi hand om resten.Så länge den returnerade varan är i perfekt skick är det möjligt att byta ut den. Skicka bara ett mejl till oss så tar vi hand om resten.

Har du fortfarande frågor?

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

ta kontakt